hela dagen framför mig.

god förmiddag!

jag har hunnit med mycket idag.
klippt och färgat mina fjun samt snackat skvaller i två timmar.
min frisör är lite mer än bara nån som klipper. hon är min hänt extra och jag hennes..

det blev dock inte lila.. det blev FINT!

sen gick jag ner på jobbet och tog en fika..
ögna igenom stans rea och nu är jag hemma.

12.49.

imorn börjar dödsveckorna. ska jobba 14 dagar i streck PLUS att jag börjar det hela med att gå till tandläkaren imorn.
jag är rädd!

ska jag överleva??

 

Kommentarer
Postat av: jenny

Nice! jättefint fast det inte är lila :)

Får man fråga vad hon tar för klippning och färg??

2009-01-14 @ 20:10:05
URL: http://jennynenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0