ikväll lever jag farligt!

söndag kväll.
alltså jobb imorron.

alla som känner mig eller åtminstone kan gissa vilket kön jag har vet också att jag lever i konstant besatthet av att få sova minst 8.. gärna 12 timmar per dag.
en dålig vana kan man tycka.. en bra vana tycker doktorn!

återigen:

söndag kväll.
alltså jobb imorron...

.. OCH KLOCKAN ÄR 00:13 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

min dyngsrytm är ur balans. totalt!
vad fan hände?

är inte ens trött. och när jag mellan mina ångestattacker nu fortfarande sitter här och skriver som om klockan va 18.45 kan jag bara inte förstå mig själv.

man kan bara konstatera.. Im living on the edge, wild and crazy är bara förnamnet på mig ikväll.

ps: måste jag säga : känn min ironi!


Kommentarer
Postat av: nelly

haha vad har hänt?kl 22 sen brukar du bli nervös ju haha

2009-01-26 @ 02:01:55
URL: http://neeely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0