jag har shoppat en kanin.

igår köpte jag ett till djur till mitt lilla zoo.

en kanin!



jag har även lärt loke äta kolasnören.
det är en bra mutning nu när jag försöker lära honom att sitta fint som en kanin.
bryr mig egentligen inte om han gör det.
men är ju sjukt grymt om han lär sig det.. då kan jag och han, receptionisten i cops starta en klubb.
ni vet han som lär sin hund att sitta som en kanin. han som genom hela filmen har en replik:
kanin!! KANIN! KANIN! KANIN!

ja.. jag tänkte oxå hinna skriva lite om barnen i gaza och finanskrisen men känner att jag inte hinner.
fick ju trots allt med det viktigaste av allt.
KANIN!





Kommentarer
Postat av: jenny

Annars har jag en kanin du kan få låna; han kan sitta som en kanin -alltså sitta fint!! ;)

2009-01-18 @ 22:39:11
URL: http://jennynenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

du glömde det viktigaste, nämligen hundens namn; "Dicken".. =)

2009-01-23 @ 03:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0