skulle du rösta på mig?

jag har både bra och dåliga nyheter.

vilken nyhet först??

dålig..ok!

min tandläkare hittade två hål i min mun.
två små hål sa hon så dom lagar jag på en halvtimme.

-jahaaa.. skönt tänkte jag.
priset då?

- 2000 kronor!
- för två SMÅ hål?? små!!!

HÖR UPP! hade ni, mina kära läsare röstat fram mig som er politiker så hade jag bjuppat alla på gratis tandvård.
och självklart hade jag infört en lag som säger :
våltager du en människa, skall din lem (antagligen ynkliga, lilla lem) kuttas med en slö kniv.
och sedan ska jag personligen mobba ut dig ur vårt samhälle med hjälp av stenar och hatsms.

sååå...

ja över till den goda nyheten:

jonas kom hem ... helt oskadd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0