tyck synd om mig!

när min farsa är sjuk ska hela världen veta det, höra det och se det!
det kan vara en något rinnig näsa eller en töntig förkylning..

men enligt han är det alltså nära-döden-upplevelser.
jag har skrattat rått och tyckt han varit en mes i såna lägen..

idag är jag sjuk.. och jag fattar precis hur jävla illa han haft det.

NÄRA-DÖDEN-UPPLEVELSE! ! !

min kropp har knappt haft energi eller ork att hålla upp sig själv.
jag har alltid tyckt att jag är en utropets-kvinna!!!

en sån som alltid pratar högt med många utropstecken!
TJENA!!!!!! men hallå!!!!!!!!!  VA???!!!!!! näää???????????????!!!!!!!
JONAS!!!! mera mat!!!!! ja.. ni förstår.. många utrop..

idag har jag varit totalt oberörd av allt.
pratat med små bokstäver som en gammal dam och hållt i min egen kropp precis som en gammal dam gör..
med handen bak på ländryggen typ.. stöttande.. så inte ryggen ska trilla av .. typ.

äh fan!! jag tror inte ni kan förstå min nära-döden-upplevelse.

googlar...vänta..



det här är jag !

märker tydligt att jag blir mer och mer lik min käre far.
både i sättet att tycka synd om sig själv och sättet att alltid prata i utropstecken.

och det här med skämten ska jag inte ens gå in på.

jaja.. imorn ska jag jobba igen.. jag ger fan inte upp!!!!
men känns som att fosterställningen i flera dygn närmar sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0