uppdrag granskning och jag brinner av!

jag fastnade framför uppdrag granskning ikväll.

det handlar om hundar som säljs dyrt till sverige.
till vanliga svenssons som vill göra en god gärning.

men där nere så kollar dom inte om hunden är frisk utan dom sätter bara en stämpel "OK" i passet och så lätt vare att tjäna stålar för såna giriga idioter som dom.
hundarna dör eller blir svårt sjuka här i sverige men det värsta är ändå hur otroligt jävla lögnaktig dom där jävla idioterna är.
tror dom att svenskar är totala blockmongos som inte fattar nått!!!??? ... alls??

hur kan dom sova gott på kvällarna.

jag kan knappt skriva för jag blir så jävla, JÄVLA förbannad!!!
hade jag makten skulle jag först och främst ta dom 4 miljoner kr hon tjänat på detta.
sen skulle jag låsa in hon i en lika liten bur som hundarna färdas i 325 mil ända hit till sverige.
UTAN en enda rast!
precis på samma villkor som hundarna alltså.

och här nere.. skulle hon få ta straffet som svensk lag kräver!

jävla, jävla satans kärring!! AHHHHHHH!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0