cross med mannen och ett grönt äpple.

är inne i mitt genom tidernas största matriella lyckorus.

Mc-jeansjackan har äntligen kommit in på jobbet.
jag orkar inte leta fram en bild på den.

ni får lita på mitt ord! den är fruktansvärt snygg! äckligt snygg nästan.
så snygg så jag skulle kunna sova med den och känna mig totalt tillfredställd.

ja, lördag kväll nu då, snöstorm ute..
folk sitter säkert och myser i sitt vinrus på nån förfest nu..
jag, sippar fejkchampange jag hittat i kylen och ska nu vara social med min käraste.
det betyder att vi ska se på nyaste crossfilmen med självaste Travis Pastrana.

min tredje ofrivilliga crossfilm på en vecka.
om ni bara kunde förstå hur mycket då jonas liv kretsar kring cross.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0