orginalen

en dag på mitt jobb.

min kärlek till stammisarna har vuxit.
drastiskt!

jag nämner inga namn men vi brukar kalla honom jesus.
om jag får gissa så är han en gammal narkoman. med stort hjärta som bara råkade börja ta diverse droger pga den hårda pressen att passa in.

han är nu äntligen fri från skiten och käkar förmodligen lyckopiller.
han ser ut som aerosmith i munnen, för stor för allt annat i ansiktet lixom.
hans ständiga omfärgningar av håret gör ingen förbättring men han envisas om att färga ändå.
tydligen.

jag har aldrig riktigt förstått hur han gör när han säger till alla tanter som kommer in :
VA FIN TANT ÄR!! åh vilken fiiiin kappa tant har!
alla kommentarer säger han med ögonen slutna.
och alla tanter blir alltid stött av ordet "tant" och ignorerar honom.
jävla surkärringar kan man tycka.. och det tycker jag.
ni får ju kommentarer!!

senare på kvällen kom stefan in.
stefan är av den kalibern som inte riktigt har alla hästar i stallet.
som vanligt säger jag HEJ STEFAN!! ska du fika nu igen?!
stefan som har en liten såkallad CRUSH på mig börjar hysteriskt inhalera samtidigt som han fnissar.
HEHEHHÖHHÖ, HARKEL HARKEL!!
jaaaaaaa, jag ska ha bulle och dig.!!

jag ler, ger honom hans bulle och säger att jag aldrig skulle kunna konkurrera med alla donnor han har efter sig.
och så lätt, har jag gjort hans dag... fulländad!

det är bara så jäkla gött att jobba på charm med alla stammisar.
även om vissa kan vara helt galna och ha glömt medicinen hemma.

som han som kom in förra veckan och skriker
- JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD! JAG ÄR 58 ÅR GAMMAL, HAR ALDRIG HAFT DET MOTSATTA KÖNET TILL HANDS OCH INGA PENGAR HAR JAG!! OCH VIG ÄR JAG.. TITTA TITTA!! (han ställer sig på ett ben och böjer sig en aning framåt)
JAG SKA SLUTA ÄTA!! JA!! JAG SKA SLUTA ÄTA .. I ETT ÅR! FÖR HÅLLER JAG DET BLIR JAG JU MILJONÄR!
en liten tant i kassan säger då - men då dör du ju!?
-JAHA!! DET KANSKE JAG GÖR MEN JAG BLIR JU FÖR FAN MILJONÄR!!

... ja.. en dag på jobbet ...




Kommentarer
Postat av: Anna Martin



Hahaha! Skön du är! :)



När ska vi fika?? Puss!!

2009-01-19 @ 20:35:39
URL: http://annaveronicamartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0