farväl .. på måndag nalkas bildvisning.

jeansen var inte alls så som dom såg ut på nätet..

dom var ännu snyggare!

jag älskar dom med hela mitt hjärta.
så det skar som en kniv i bröstet när det visade sig att dom var för stora.

nu väntar ännu en evighets längtan..
men kjolen va bra.. 
den ska jag slampa runt i, i götet.
götet... åh.. en lååång weekend i götet.

tänkte att jag skulle vara lite käck och frän och packa i min weekendbag jag köpte på tradera för 56 kr.
jag kan ju faktiskt vara vilken jag vill där nere.

så varför inte vara en käck och frän jänta med weekendbag?

den visade sig bli för liten (och för tung) när morsan kom över med 5 kilo sylt som lisa ska få.
suck!
sylt?!

jag är uppväxt med att tänka ekonomiskt. pinsamt ekonomiskt!
minns väl hur jobbigt det var när mamma tyckte hon var otroligt ekonomisk när hon poppade egna popcorn till bion.
hällde upp det i olika påsar så alla vi barn skulle få en egen.. precis som på bion, sa hon.
jag var 14 år då.

förstår ni?

eller när pappa alltid sa: stina- vad kostar bensinen idag??
-öh, 8.75...
- jahaaa.. ja då väntar vi tills imorn. den kostar säkert 8,65 då.
många små ören blir snabbt många kronor serru..

jag borde ha tagit efter deras beteende omedvetet.
men HA! .. jag lyckades bli normal.

ps: jag älskar min mamma och pappa. ändå.


väljer ömt en passande bild.









Kommentarer
Postat av: Marie

Fan vad skönt du skriver! Make my F:in Days!!! (fuckin days, låter ballare när man säger det högt)

2009-01-30 @ 23:31:34
URL: http://truemaryland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0