om inget och lite.

ska just börja städa.
mitt hem ser ut som ett dumpanfall.. dumpanfall?
vad är det?

.. ja det ser för jävligt ut.

har inte ett enda rent glas. vi har gått in på dom fina glasen som man måste handtvätta.
drack mjölk ur ett sånt imorse.
kändes otroligt jobbigt för jag vet konsekvensen av det.
handdisk!
men jonas tillåter mig inte att dricka ur tetran.. jävla överklass tycker jag men.. ok..

ska iaf städa, kratta till loke och listons lilla sandlåda och plocka ur alla små bajskluttar och lyssna på lykke li.

suck, hade just skrivit en så jävulsk rolig dialog mellan mig och min andra hälft, mitt andra kön, jonas.
och nu får jag inte berätta säger han..


åh, jävla sekretess.. jaja.. ni får veta i sinom tid..
men då har jag säkert glömt bort vårt lilla snack vi hade.

trodde inte killar hade hemlisar..


vill bara avsluta med att berätta en nyupptäckt.
fyllningen i min bh har blivit en aning större.
jag har nått mitt mål.. tack vare dippade baconstrimmor i smör.
BOJAKA!

hörshej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0