jag har faktiskt ingen aning om vad detta skriveriet handlar om ? !

men hejpå´re!

har lunch just nu. sitter och porrsurfar.

eller ?

är lite nere tror jag.
jonas ska tydligen vara i norge just nu..

?

hemkost fredag.

hur fan hände det?
våran kommunikation har väl aldrig varit toppen.
man kan väl säga att vi knappt har nån.
pratar mest genom christian.
konstigt nog.
jag och jonas.. ja vi pratar bara om saker som :

nämn 1 maträtt du måste äta ett helt år?

eller hur mycket skulle du betala för mig om jag kostade pengar?

eller vad gör du helst? äter bajs som enda middag eller lever livet utan bajshål?

ja.. vi hinner liksom inte prata om onödigt skit som att jonas försvinner en vecka här eller att vi kanske borde göra nått ihop på semestern där.
det är bara små detaljer i det stora hela.

fast ändå.. så kan jag inte låta bli att bli överrumplad varenda jävla gång!

JONAS : köp hem stratos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0