måndag kväll - nudlar - ensammen.

känner mig ensammen ikväll.

nudlar och två skinkmackor.
gammal saft och loke i skeden.

vi har skedat till roomservice och nu har jag verkligen besämt mig!
JAG SKA HA HUS! SNART!

grannungarna är ute på gården och leker.
jag har precis bestämt mig att ungar får vänta i sisådär 5 år.. minst!

dom har alltså skrikit konstant i en halvtimme : pappa!? PAPPA?!?! PAPPAAAAAAAAAAAAAAA?!

jag försöker göra min ensamma kväll till en mysig sådan.

min kväll innehåller alltså:

1 mums mums med mjölk.
beck.
mjukisbyxor.
hemnet.se
kattlåderengöring.
skeden med första bästa katt.

och.. finaligen.. spindelharpan - svåraste nivån - om jag så ska sitta halva natten ska jag klara den!

undrar om nån har roligare än mig ikväll?

...

?

ja... kanske grannungarna isf.

liston stångar mig med kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0