saturday im in action.

hade jag varit ledig idag hade jag gått på födelsedagsfest.
tema- kristet.
så jävla synd att jag missar det men gud välsigne er alla och hallelulja.
ni kommer vara som vackrast ikväll... så överdosera inte den blå mascaran och det rosa-lila läppstiftet.

efter jobbet blir det en träff med en sambo, närmare bestämt min sambo.
vi ska åka upp till burefestivalen och ta en öl med gamla troll.
ska bli trevligt det med.. kanske to.m ska häpna alla med att tacka nej till ölen och vara chaufför ikväll.
ja.. det är inget jag lovar iaf.

hög femma och prisa gud.







Kommentarer
Postat av: Therese

Ska mamma och pappa ha fest ikväll? Dom köpte massa god mat av mig idag=)

2009-07-19 @ 18:43:45
URL: http://tessani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0