vissa borde bara få dö.



läst tidningnen senast?! nån?!

en tjej från sundsvall blev grovt våldtagen med EN BATONG av HENNES KILLE och hans vän.
tjejen var drogad av gbl och jag kan bara hoppas att hon inte var vid medvetande just då.
när hon vaknade upp var sängen blodfylld av hennes upptrasade underliv och det tog tjejejn 4 DAGAR att kunna resa sig upp på benen och ringa ambulans som tog henne till intensiv avdelningen där hon legat i över en vecka.
hon är totalt söndertrasad där nere i båda hålen och jag kan inte ens önska min största fiende en sån smärta.

bara den psykiska måste vara outhärdlig.

dom båda männen har suttit häktade men (OCH LYSSNA NOGA NU) FRIGAVS igår efter dåliga bevis på att (lyssna nu) tjejen i fråga inte gjort något motstånd.

sveriges rättsväsende är det mest pinsamma jag vet!
jag sätter dom i samma fack som jag gör med alla våltäktsmän för om dom kunde få ett riktigt straff för deras fruktansvärda gärning kanske mindre och mindre skulle komma på tanken att göra så mot en människa.

men tack vare rättsväsendet i sverige får man tydligen våldta en tjej med batong tills hennes underliv är så gott som söndertrasat för alltid.
jag undrar hur söndertrasad hennes psyke är.

jag kan inte med ord säga hur jävla fel sveriges lagar är.

idag, just nu går en fruktansvärd våldtäktsman lös på gatorna och det tackar jag sveriges rättsväsende för!


idioter! era jävla idioter!

kvinnans säng efter våldtäkten.


Kommentarer
Postat av: jenny

Det var den händelsen jag sms:ade dig om...

Fruktansvärt!!! Finner inga ord..

2009-07-23 @ 15:17:04
URL: http://jennynenny.blogg.se/
Postat av: Maijsan

ja det är sjukt, helt vansinne faktiskt. man får ta och samla ihop lite (läs: MKT) namn och skicka in en jävla protestlista till statsministern. Varför är det så jävla dåliga straff och lagar. Ska folk inte vara rädda för att begå brott? Nej nej, vi tillåter folk att göra "fel" i och med att vi inte har värre straff. SJUKT.SJUKT,

2009-07-23 @ 20:55:35
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0