kattsagg och digital fest.

HA HA HA HA !!!

 jag måste berätta vad som hände för ca 5 minuter sen.
jag står i köket och hackar lök. (lackar hök)
hör jonas säga till loke : skottkärran loke!! SKOTTKÄRRAN!!

sekunder senare springer jonas nerpissad/saggad in på toa.
loke har alltså för tredje gången (alla gånger då jonas leker med han) pissat ner sig själv.

hur?! why?! det luktar inte kiss.. det luktar.. fränt.. fränt som faaan, som gammalt instängt kön ..typ.

alla fattar vad jag menar antar jag.. mohahaaaa..era snusk!

katterna sitter och tok slickar över hela golvet nu.

vad fan är det han sprutar ut? dom älskar iaf det.

usch!

från det ena till nått helt annat. en lite roligare grej.

emmas, mosters 50 årsfest.. digitalt :

 toffe och emma.

 kija och lunkan.

 50 åringen och jag.

 sebbe och jonas.
okcså blev det fylla och fest.

 

 

 duvorna.

 spounchbob fyrkant på allerten.

 jag om 10 år.

världens bästa tina (emmas mammas) och jag.

 .. i en flamenko. ??

 emma och morfar i slow fox . ?

 jag och pinnen på oscar.

Fanfar och honör! festen blev en seger.. sjukt trevligt!








Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha, klockrent!

Låt mig citera från ett sms jag skickade till Anders förra veckan när han var på jobbet "Okej, nu ska du få höra om vårt "friska" barn Lilo, jag råkade kliva henne på svansen, hon bajsade på sig. Ha en bra dag älskling!"



Sjuka, knasiga, fula, äckliga, underbara, vackra, fantastiska djur! :)

2009-08-04 @ 15:54:02
URL: http://paperdoil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0