en längtan efter nått som redan varit.

jag sitter framför youtube och går igenom peace and love.. igen..

 jag längtar SÅ OTROLIGT MYCKET tillbaka!
fan i helvete, har haft mitt livs bästa semester känns det som.

ska allt bara bli halvdant nu?

hoffmaestro P&L

eller hur grym var inte världens sexigaste tjej lykke li ??

va?!

ser på alla bilder ännu en gång.

    

nämen alltså.. FÖRSTÅR NI MIG?!
jag tror inte det går.

har sån jävla längtan efter DEN känslan.. så nu går jag och knäcker en öl och tar mig en cigg.
vill bara känna lugnet och ruset och vännerna och kärleken.
solen.. semesterlönen och allt annat som bara är för jävla bra för att vara sant!

snälla... smussla in er på volbeat från peace and love. man kan inte annat än falla in i total tillfredställelse.

skål då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0