26 grader och brännhet sol. jag är bränd!

heeeeeeeeeeeeeeej älskade!

ni är fan kvar!
alla förutom jag..

min semester hitills har varit... spännande.
fiskat krabba på västkusten, solat på marstrand, rockat satan ur allt på acdc, grinat mig igenom liseberg (jag har bildbevis på mina skräckslagna tårar).
jag har även varit packad, jag har bränt min arma hud OCH vi har haft inbrott i jonas crossbuss.
dom jävlarna har gjort kofotsmärken på varje dörr, krossat en ruta (PÅ MIN SIDA!) snott jonas cross med delar och förstört våran kväll.

mer fick dom inte förstöra! för vi har semester och lever faktiskt bättre än kung carl gustav himself.
vi är på tok för turistiga med handhållande och flanering på stan...
..sneglandes under våra likadana glasögon.

imorn drar jag, jonas, lisa, tina och våran nya plexiglas-ruta upp till borlänge.
på agendan imorn står hoffmaestro.. efter det volbeat,mötley och sen är hela fiestan igång.

vi mår bra men skulle vi se jonas cross med en tillhörande kille på skulle där ske ett mord!

PUSS

ps: jag saknar loke och liston som fölet saknar bröstvårta.

Kommentarer
Postat av: Ida

Fillifjonkan är hemma?? Strandhäng i veckan kanske? Eller är du färdigbränd? Pöss /Ida

2009-06-28 @ 22:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0