dag 2 i hell.

sjuk dag 2. godmorgon!

imorse när jag slog upp mina blodsprängda ögon och reste mig sakta ur sängen slog det mig.
jag har en kudde som sitter fast på kinden!!

va?!

denna natt har hela min hjärna plus 7 kilo snor runnit ur näsan. geggan har bildat ett litet tåg ända ner på kudden och det där tåget har bara vuxit under natten ju mer jag har snorat omedvetet i sömnen.
någon gång under natten har jag blivit täppt ist för lös i näsan och det är då snoret koagulerat till en länk mellan min kind och kudden.

gissa om jag är frisk idag då?

nej!

har feber och frossa. har också fått en finne på hakan. ovanligt då det är imorn jag ska ha mens.

ja hörrni. livet på en pinne.
det är bara för underbart!

åhhh... jag fick nyss lock för öronen också när jag snöt ut en deciliter snor.

ps: sol ute och inte ett moln så långt ögat når.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0