nån som vill odla skägg med mig?

jag har nyss kommit hem från anna.

hon bjöd på potatisgratäng med kyckling, skitsnack och vin..
alltid lika trevligt att träffa min anna!

vi åkte även upp till agge och hälsade på.
det var blommor överallt.
fan vad han var älskad!
det kommer han alltid vara!

vi satt där under paraplyet ett tag.
pillade på blommorna och tände ett ljus.

ska tvätta av mig sminket nu och krypa ner under täcket.
höra regnet smattra på taket.
det finns inte mkt som toppar det.

men innan dess ska jag klicka hem lite hår tror jag.
yes..

det kommer ske en liten förändring tror jag.

godnatter alla skatter!


Kommentarer
Postat av: emma

jag har redan skägg...eller musche...sebbe retar mig så jag måste vaxa överläppen...suck...haha

2009-06-15 @ 15:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0