sminkad och redo för gala.

gud vad ni älskar att se mig... JA.. den lille pelaren höjer sig då.

så här får ni mig .. har just klivit upp och insett att jag lärt mig dricka med måtta.
jag känner mig ..  bra.. förutom en viss trötthet.

 



nej.. jag ser inte ut såhär när jag pratar. jag gäspar!

ska ta en dusch och dra nått gammalt över mig.
möta sofie och marie på stan, frukost.
gulla med maries bebis, amadea som jag kan läsa framtiden för.
hon kommer slå igenom som modell. trust me!

blir sen sill och potatis hos ida ikväll.
det är sol idag förresten. jag känner att det blir glass sen.

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej gullet!

Vad roligt, jag visste inte ens att majsan var gravid föräns jag såg henne på ST.nu

Vet du om hon finns på nätet via blogg, Familjeliv osv?

När ska du och Jonas börja skapa kärleksbarn då?:-)

2009-06-08 @ 09:34:00
URL: http://fialiljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0