två stackars satar.

jag tror inte längre att jag är sjuk.

jag vet.

har sån sjuk hosta och halsen är lika torr som bark.
försöker förgäves svälja lite saliv för att inte behöva ha torrhosta men halsen är fan för trång för att salivet ska kunna sväljas.

huvudvärken smyger sig på och jonas är borta.

åh.. tycker ni synd om mig än?

jonas for på crosstävling kl 3.00 inatt.
han tänkte ta ett wildcard till sm-tävlingen men.. han var 3 hundradelar ifrån.

3 HUNDRADELAR IFRÅN!!!

jag tycker inte längre synd om mig.
den stackars lilla saten som satsar all sin tid och alla sina pengar plus mycket mer pengar på denna sport.
och allt går sen åt helvete!! 3 hundradelar snabbare och han hade kunnat varit hur lycklig som helst!

men nää..

hade jag varit frisk hade jag gått ner på stan och handlat hockeypulver och en ros till honom.
men nu är jag sjuk och förväntar mig att jag kommer före..
att det är HAN som ger MIG hockeypulver och en ros. och en resa till thailand. och massage. och värmer på mer te till lilla ynkliga jag. och gör rent kattlådan. och kallar mig skönhet när jag ligger utslagen på soffan och fiser.

tänk... bara tänk om han kunde läsa mina tankar.



Kommentarer
Postat av: maia

Jag tänker jättemycket på dig stumpan!! =)

2009-06-07 @ 22:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0