wihoo! jag skiter på mig av förväntan!

hej käraste du!

idag är man raffig med svarta dalahästar i öronen.
ska ha dom under hela peace and love så alla kan se att jag faktiskt härstammar från det lilla landet borlänge.

yeah!

imorn jobbar man även sista dagen innan min otroligt efterlängtade SEMESTER!
jag önskar mig sol och billig bensin. ok ?

är så nipprig för jonas har precis fixat campingplats med cristian och hans nya pök (även kallad kristina) .
vi ska bo 1 km från festivalen och dom har t.om hyrt husvagn. åh.. haha.. det blir så bra, så bra!
jag ska döpa vårt gäng till kristna kalaskringlor.
krist(en)ian, krist(en)ina, kri(stina) och jonas.

ja egentligen borde inte jonas få vara med i vårt gäng men om nått skulle hända med bilen eller nått tekniskt. eller om vi ska göra en eld, eller om vi ska ha parmiddag eller om vi ska spela två mot två .. ja då måste han lixom finnas.

annars är han ju iofs helt lönlös.

hehe.. haha.. mohahahaaa.. 
åh, tänk om han visste vad jag skrev nu.

natt natt


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0