mgmt - time to pretend (lyssna)

ikväll blir det käk på innergården i stan.

slits mellan lammstek och vip toast.. mmm...

tänk er.. rent fett i form som heter bea.. mmm..
flottiga potatisklyftor och en liten oxfile i den flottiga vip toasten.
M. M. M.

JA! jag svarar ett starkt JA på frågan är du hungrig på fett idag..?

JA!

fett som gärna får lägga sig på min rumpa som mer ser ut som ett plommon. så stor är den. suck!
eller varför inte axlarna?! hade gärna ta´t något grövre axlar.
fettigare.. alltså.

och vin.. hörrni.. VITT VIN !
det ska drickas ikväll. en tisdag tänker ni...?

JA.. tänker jag. imorn är man ledig och vinet ska få lägga sig som en hinna i magen.
där ska den få ligga och gurgla tills imorn runt 10.00 då jag vaknar och märker att hinnan gör mig spyfärdig.
det kommer sen att lägga sig efter att jag spytt upp en del av hinnan och dagen-efter-andedräkt.

kommer sen börja att må dåligt igen och återigen spy upp en liten del av hinnan.. för att sen må bra.. och sen spy upp mer och sen..

ja.. leva dagen som en död person. eller som om jag önska jag vore död iaf.
åh.. hörrni.. ikväll ska vi ha trevligt!

morgondagen är inte förens imorn!

toddelooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0