dessa problem.

jag har gjort det igen!

FANS JÄVLA SÄJTAN!

jag har demolerat mig en aning.

häromkvällen tvättade jag mitt ansikte, precis som vanligt.
jag granskade mitt ansikte under tandborstningen, precis som vanligt!
i hopp om att kanske finna en finne. i hopp om att kanske finna en poris.

efter en tids sökande fann jag den.
den poris som jag egentligen borde lämnat till år 2010.
jag börjar ju, SÅKLART klämma och smida mina planer för att förlösa denna lilla svarta sate som bor i min hud.

det tog mig 30 minuter att demolera min hud och även konstatera att den kommer fan få bo där tills år 2010.

är det bara jag... eller känner nån igen sig i denna besatthet av att få klämma på dom små liven?
jag bara älskar det..

..tills jag märker att jag borde lämnat skiten och gå och lägga mig.

hädanefter ska jag lova mig själv att aldrig röra min hud. INTE ens om det klias!

punkt slut!



nu blir det direkt i säng. HEJ MÄ´ER !

/ bitterljuv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0