studenten mitt herrskap!

satt just och kollade upp vädret för morgondagen.
17 grader med mkt sol och lite moln. vi litar på pohlman tycker jag.


hoppas på det bästa vädret för imorn tar jonas lillebror studenten och som den super snälla brorsans-tjej jag är så har jag köpt sprit till honom.
nu vet ju jag att det är ett jävla jidder om att man ABSOLUT inte får hänga alkoholhaltiga brusdrycker runt studenternas hals för dom är ju inte 20 år.

så.

.. jag har ju då kommit på den brilljanta idén att slå in skumpan i en smällkaramell.




piiint.... shåå pint.

ska klä upp mig riktigt fagert känner jag.
kanske som en söt, liten bakelse.. eller som en hård sten. en svart sten med paljetter på?
eller högklackat?

JA!

mina .. hihi.. JA JA JA!!!

nu blev jag till mig!

mina.. precious!



yes oh yes.. ska power walka upp och ner längs jonas sida och ideligen fråga:

ärú kåt nurå??

puss med kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0