åt fast föda för två dagar sen.. märks det?

hej igen.
vill ni tycka ännu mer synd om mig?
ja det vill ni.. såklart.. hehe..

jag har en visdomstand som håller på att växa upp.
den gör ont.. jätteont!
men min hungerkänsla är tillbaka.. YEY..
dock så har vi bara mjöl, mjölk och gamla oliver hemma..

gjorde ett försök till att koka nudlar. utan biffsmaken.. den ända rätta nudelsmaken om jag får tycka.
det smakade.. annorlunda. skit..
äckligt. så nu sitter jag här. har börjat fantisera om club sandwichen jag jämt åt på bali.. åh... mm..

majo.. mm.. kyckling.. skinka ost.. mm.. sallad.. pommes.. mmm..
har redan messat mannen i huset. han som just nu FAKTISKT försöjer oss...

det blir club sandwich med pommes ikväll..

åh.. jag längtar.. jag är hungrig.
men nääää... jag ska väl bara dricka cola utan kolsyra tills dess.. va? va??
ja.. JAG bara undrar!

bittersweet hungerkänsla.

ClubSandwich.jpg Club Sandwich, Blue Note, Winsted, MN picture by Davydd_2006

Kommentarer
Postat av: Ida

Stackars stackars lilla Stinen. Tror fröken att hon orkar kolla på Greys imorgon då? Vi kan smutta på välgörande buljong, dricka proviva och käka blåbär! Krya på sig nu! ;) Kräm med sylt på

2009-03-03 @ 21:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0