chabobli de la blue.

nu är det gjort.
det är klart och mejlat men varför i helvete sitter jag vaken kl 8 på morgonen?

jag har sovit mindre än 4 timmar.
jag känner mig inte alls så nervös som jag verkar vara..?

måste få sömn så jag drar mig tillbaka och gör ett nytt försök.
Jonas har blivit sjuk och ligger på rygg, med vidöppen mun och väsnas.
hela sovrummet luktar gammal, risig fylla och med jonas vidöppna mun förhöjer han det hela en grov aning.
saknar min förra soffa ibland. som nu t.ex.
hade gärna kvartat i den ist för i ett förpestat sovrum.

från lilla mig till eder alla, go natt!

Kommentarer
Postat av: anna

det kommer gå som en dans stina... säg till när den ska publiseras ...kraaam

2009-03-29 @ 10:22:23
Postat av: Svedberg

Ska bli spännande de hära-där!

2009-03-29 @ 20:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0