dataaan funkar jue!

det här var ju mycket märkligt!

nu funkar datorn.
håll tummarna för att den funkar hela vägen genom ett inlägg.
det är det som är det konstiga. den bara slår av sig själv.. allt funkar precis som det ska och sen ...


blir allt svart och datorn dör.
what? hjälp mig vad är felet?

iaf.. loke är äntligen hemma igen och jag glider runt i min morgonrock och känner lugnet för femte dagen nu.
jag har varit ledig fem hela dagar och bara mått gött.
blev en heldag med skoter igår. jonas och jag körde fast.. såklart!!
han skulle såklart köra utanför leden plötsligt satt vi fast i ett jäkligt stort krondike.
skotern pekade rätt upp mot himlen och min annars så snygga och muskulösa man blev mer en fet kossa.

han låg ju över mig och mellan oss (innanför min jacka) fanns korvbrödet.

mosat.

hör att liston checkar av sin att-göra-lista nu..
han bajsar.. och nyss åt han...

jag vill bli en katt i nästa liv.. får jag det gud? du kan du få bli en mus. heheeee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0