en bit på väg till drömmen.

folk!! mitt herrskap och damskap vill ni höra hur jag mår?

OTROLIGT!

jag har nog aldrig varit såhär berusad av lycka.
för två dagar sen skrev jag till en tidning.. undrade om det fanns plats för några rader skrivna av mig.
jag har nu fått svaret att jag ska få recensera helgens bästa, BÄSTA band!

HOFFMAESTRO & CHRAA!

jag blev helt till mig, läste om mejlet minst tre gånger men fattade inte innehållet ändå.
jag ringde jonas,emma, mamma och pappa och gav ifrån mig ett märkligt läte : WIIIIIIIIII!!! Hihi..

mer lyckades jag knappt få fram.

jag ska få tycka till om ett riktigt grymt band.
nu med kritiska ögon men åh... ÅH.. jag är på toppen av top notch!

allt i min värld är rosa och luktar tårta... himmelskt alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0