euforisk.. dårå..

hallelåja!

jag är inte bara lycklig nu. jag är fanimej helt jävla euforisk!
euforisk betyder helt överväldigad, kroppen bara bubblar av känslor, min mamma lärde mig det ordet idag.

har just läst mejlet från nöjesredaktören på st och han gillade det.
jobb i framtiden, det vet du.. slutade han mejlet med.

jippikajej för i hela helvete, det här ska firas!

kanske en liten stänkare på onsdag.. är ju ledig på torsdag.
oj, nu är det färjan 2 på tv. kanske är sveriges pinsammaste program.. och jag ser det med ett stort leende på läpparna.
eller mer ett stort asgarv.

fridens!!

Kommentarer
Postat av: cissi.

Bra jobbat gumman :)

2009-03-30 @ 22:11:01
URL: http://ceciliiaa.blogg.se/
Postat av: sandra

GRATTIS STUMPAN! Läste den själv! Var jätte bra skrivet!

2009-03-31 @ 09:34:55
Postat av: jenny

Grattis!! Försökte hitta den på st:s hemsida för jag missade den i tidningen :( Men hittar den inte-typiskt!

2009-04-01 @ 22:48:23
URL: http://jennynenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis!! Försökte hitta den på st:s hemsida för jag missade den i tidningen :( Men hittar den inte-typiskt!

2009-04-01 @ 22:50:40
Postat av: Anonym

Grattis!! Försökte hitta den på st:s hemsida för jag missade den i tidningen :( Men hittar den inte-typiskt!

2009-04-01 @ 22:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0