jag menade inte så. jag menade... kul..

hej.

inget utropstecken ikväll.

nej.

idag skäms jag ögonen ur mig.
som ni säkert sett har jag en vän som gillar att visa sig.. dela med sig av sig själv.
det här fick jag även kort på.
jävligt roliga kort enligt mig..och även enligt honom själv.

men det gick överstyr när jag i mitt HAHA-tillstånd lade upp dom facebook.
och addade honom.
det jag inte visste då var att hans mamma har facebook.
det jag ÄVEN inte visste då var att jag skulle bli portad från facebook.

hehe.. är faktiskt ganska komiskt.
så länge min vän inte är sur på mig så är allt i sin ordning.

men tänk om jag får ett straff för det här.
facebook skrev till mig att jag brutit deras regler som jag även gått med på från början.

men hallå! VEM läser egentligen sånt ..? man trycker väl bara i accept??
nu är jag lika rädd som en tonåring som laddat hem jönssonligan och brittans nyaste låt.

kommer jag få fängelse?

tänker efter två gånger innan jag lägger ut en bild nu iaf..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, ser man vem som anmält?

2009-03-11 @ 15:18:37
Postat av: Anonym

det var en fin bild du valde att lägga ut den här gången iaf..det blir inte så mycket somrigare än smultron. =)

2009-03-13 @ 04:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0