lördag kl 06.28

jag har precis vinkat av jonas och kollat så han inte glömt nått.
precis som en mor gör när hennes barn ska på skolutflykt.

jonas ska åka till åre med jobbet och efter att ha checkat av både jäger och extra strumpor kunde jag gött lägga mig igen.

men NEJ!! började direkt tänka på ikväll och blev nervös.
så här sitter jag, iförd täcke.. det är total snöstorm utanför och jag pendlar mellan kjol eller högklackat ikväll.
kl är 06.31.

jag borde sova men nerverna tillåter mig inte.
gick in på word och skrev texten Hoffmaestro & Chraa, aveny lördag 28 mars
dubbelcheckade att jag vet hur man räknar tecken och hur/vart man sparar.

jag känner mig född igår.
eller.. iaf inte som en lisbet salander.

ps: är inne på andra boken av stieg larsson triologin btw.
ses ikväll!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0