malou och jag på morgonkvisten.

godmorgon!

inatt har jag fått sovit heela långa natten.
dock blev jag utkickad på soffan för jonas törs knappt se på mig.
cant blame him!

idag har jag några saker som ska göras med sakta rörelser för magen är fortfarande inte med mig.

1. ska ta min genomsura kropp och mitt hår med spya i och duscha.


2. ska försöka städa. iaf golven. där finns spya.

3. äta. äta.. föda min späda kropp. har alltid tyckt jag varit för liten.. men helvete, imorse när jag snubblade framför spegeln fick jag en chock. SIZE ZERO.. tror jag spydde ur det hektot jag har i mina vardera små  bröst och även dom två hektona jag har i min röv..

come back.. jack!

Kommentarer
Postat av: nelly

haha du kan få lite fett av mig :P

2009-03-03 @ 13:39:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0