mot kvällen nalkas känslor.

igår kväll frågade jonas mig hur det var med mig.

jag sa sådär.

känner mig allmänt .. irriterad.
givetvis går det ut över jonas.
thats the deal.. eller?

i vilket fall sa jag då.. precis bara som jag kände.

- det ska bli skönt att du åker.

jonas ryggade tillbaka och helt plötsligt förstog jag vad jag sa.
kändes ju fruktansvärt men jag menade det verkligen.
jag vill vara själv. ta det inte personligt.

nu..är det kväll och jag har inte sett jonas sen imorse.
jag ska precis gå och lägga mig men inget drar mig mot sängen.
inte ens sömnen.

jag tar tillbaka det jag sa igår.
kom hem!

(tanken över att jonas SENAST kommer hem på söndag och åker sen igen SAMMA söndag på jobb ända tills på torsdag känns... hjärtskärande..)

hör emmas ord eka i huvudet :

- men gud vad du är duktig! att du klarar av det. det ska du veta är bra gjort.

mmm.. jag är bra tänkte jag.. nästan lika bra som mina vänner.



Kommentarer
Postat av: Nelly

ibland är det bra skönt när dom far bort på crossen..men inte alltid!haha jag vågar inte sova!

2009-03-11 @ 03:34:14
URL: http://neeely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0