primmen jag och verre.

HOHO!!!!!!!!!!!!!

mina små fingrar har legat på is ett tag.
som jag har längtat efter att skriva.. FAKTISKT!!

i samband med att jag blev portad från facebook så har min (jonas) dator dött.
den dör... hela tiden..
kan det verkligen vaar en slump?? en slömp??

ja.. hinns inte med några grubblingar nu.
sitter hos primmen.
vinet sjuter mot höjden (huvudet) och veronica maggio väntar på våran ankomst..
när vi väl ankommer.. ska vi glida fram i våra välsminkade, vita nunor och ge veronica klartecken.

då är showen igång!


stoppa mig!

PS: loke är borta och liston lever singelivet hemma på majorsgatan.
han kommer aldrig hem och jag är OROLIG!
jag och jonas ska åka skoter imorn och sen ska det solas.. i vårsolen.
efter det ska vi återigen kolla om loke kommit hem.
mer då?? jaaa... öh.. har hunnit med en scampi på oscar och män som hatar kvinnor.

blir änka imorn igen... jonas åker på jobb. tacka vet jag dessa små människor kallade vänner.

vinet måste få ta över nu.

PUSS... verkligen puss.

DATORN SKA FIXAS OMEDELBART!! jag lovar... nästan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0