BITTE SHÖN, AJS BITTE!

AUCH TUNG!!



mitt namn var adolf... adolf hitler!

ganska grymt va?! med tanke på att jag hade 40 min på mig att hitta nått hemma.
hitler-kläder är nått jag tydligen har gott om hemma.

behöver jag säga att festen var grym?














haha..
tillåt mig le.. tillåt mig asgarva.
till åt mig fota ett slag..

unt tyzken själv


det roligaste av allt var nästan hemfärden.
vågade knappast visa mig civiliserat som hitler..
.. så jag smet smidigt ner till taxistation.
knackade på och frågade snällt om jag kunde få åka hem för 70 kr.
chuaffören (inte svensk)säger
 
- skämtar du på mig??
öh.. va?? näää..
-du skämtar!!! va?!
öh... nej.. varför skulle ja... JAHAAA.. men förlåt mig. jag har varit på maskerad.. jag menar inget illa.. jag hatar den här karln egentligen.. (ritsch) såå nu är muschen borta..
får jag åka nu?

ja.. hopp in då..

and thats how you flirt med ögonen.. hehe..
nu ska här smekas soffa..
tycker om den.. den luktar gott.




har bara ett ps kvar.
ps: jonas åker bort imorn. crossträning neröver.
och JA.. jag ser fram imot det..
konstigt men så sant.
me, myself and I... and my cats.

farvääääl!


Kommentarer
Postat av: SLida

haha, ja du könet, du va allert med kameran du=) mina bilder är lite mer diffusa, kan inte förstå varför?!

2009-03-10 @ 10:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0