mor och dotter.

idag var jag och morsan på ikea 9.56..

jag, morsan och alla pensionärer.
det kändes inte bra.

handlade en massa viktiga, onödiga saker som tex, hallon att stoppa i vas, olja att stoppa i salladen, vallmo som nästan är så lång så dom når taket och jord.
idag ska jag plantera om mitt fina citronträd jag fått av svärmor.
det har börjat bosätta sig blomflugor i den. loke och liston älskar det.. jag... hatar det!

känns så satans vajjert här hemma.
har även köpt arom olja som luktar nätmelon.
och vanilj påsar jag har på toa.

mitt hem luktar och ser gott ut! MISSION COMPLETE!!

hör och häpna: ikväll ska jag börja läsa stieg larsson triologin. fick den av mamma.
man kanske kan tro att jag ofta läser böcker.
man kan tro fel.. isf..

den enda bok jag läst i mitt liv är "solen är en stor fet gud" och "månen är en stor fet jävul"

helt underbara böcker av en norsk. googla namnet och läs dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0