dessa små amoniakstänk gör mig yr.

jag kan inte förstå varför... VARFÖR liston ALLTID, ALLTID ska kissa i jonas resväskor.

och i hans strumplåda..

??

eftersom dom är mina barn mer än jonas så är det alltså jag som tvättar idag.
doften är allt annat än ljuvlig.

och katt-sanden i kattlådan börjar ta slut. ligger ungefär lika många bajskorvar som sandkorn där.

4 alltså.

behöver ha hem jonas. behöver ha bilen. hädanefter kör vi crossbuss.
känns något säkrare att köra den än att sitta 2 centimeter från asfalten och försöka se cool ut i våran rostiga fiesta 82.

den är förresten till salu.

sa jag att den var helt otrolig! grymma hästkrafter och om bara några år är den även skattebefriad.
ett riktigt kap! ni får även med luktgranarna.

tvätten kallar!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vissa katter gör så för att dom är sur för att Jonas har varit borta länge å vill "straffa" honom för de(är uppväxt med en katt som "straffade" min far jämnt...). Sen är även fotsvettslukt å kattkisslukt väldigt lika, så även om han bara har rena strumpor i lådan kan ju katterna nog känna lukten ändå, tyvärr... Men men dom är ju allafall söta när dom sover de små liven å tur är väll det...

2009-03-13 @ 10:20:04
URL: http://friday22.bilddagboken.se/p/main.html
Postat av: marie

hahaha, drömde av någon anledning om dig inatt, du är en rolig jävel!

2009-03-14 @ 11:14:59
URL: http://mimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0