my preciousss..

my precious little diamond!

jag mår tip top!
det enda som är kvar från magsjukan är en liten glimt av ett sexpack. yes...
 med nått ont kommer alltid nått gott.
tyvärr gick man ner i vikt men fan... FAN.. jag spydde ju 7 timmar i streck.. så gissa om magrutorna är tränade?
hehe...

jag är en geek... i know!
en geek med en touch av sexpacket!

har även shoppat idag..

vänta... ska lägga upp det på bordet, håll andan så länge...




...................








..............



håll.....








hååååll........

såå..








mmm.. det här gillar vi... my precoius little diamond

imornbitti åker jag och jonas till stockholm!
volbeat står i fokus.. vi ska öla och sjunga med.
BARA jag och han..

när man mår som bäst hörrni! då märks det..

mer hinns inte.. inte innan lördag.

för nu är det greys.. och sen ska vi packa.
hörs på lörrrrrtag! då uppenbarar sig mina soffor... åh...


åh...

ett hallelulja om jag får be!

Kommentarer
Postat av: jenny

Tror vi hoppar sofforna. Ett bra erbjudande men tid och ork finns inte för att sätta nytt tyg och reparera :(

Hoppas du hittar ett nytt hem till dem!

2009-03-04 @ 22:37:46
URL: http://jennynenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart har du köpt skorna??

2009-03-05 @ 20:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0