ännu en lördag. ännu ett sug.

hallåååå!

lördag idag och imorn är jag ledig.
ska bli solning i bunsta, följt av svett och röd hud. bränd hud.
jag hat/älskar det.

har just tryckt i mig två korvar med pommes och har exakt 4 minuter kvar på min rast.
det kryllar av folk i dag.
men det gör inget för jag ska handla sen.
VIN.
ska tvinga i emma en del och mig själv den andra..
sen tänkte jag skratta tills jag kissar på mig och röka tills jag blir bakis.

har förövrigt på mig ett par nya brallor idag som folk verkar älska.
flera har jag skickat till hm efter att konstaterat att dom inte är från butiken jag jobbar på.
ehe... hehhe...

hade jag haft en kamera hörrni.

tattarnacke och flatnäve!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0