gjord under naglarna.

idag vaknade jag i juniskär.
pappa är allergisk.
vilket betyder..
 ..att loke har varit hysterisk eftersom han inte får komma in i huset.

han har suttit utanför vår glasdörr sen igår kväll ..
jamat ljudlöst och krafsat på rutan.
mitt mammahjärta har svidit ..oerhört.

har alltså varit ute på gården och grävt i rabatter med loke.
loke är lugn nu.
nu ligger han utanför dörren..
slickar könet och visar inget behov av kärlek.
finally!

ska snika mat och må ett tag till sen ska jag in till stan.
ikväll vankas vin och ost med mina hoés..och sen...

and THEEEEEN....kommer jonas hem !

williwilli wooooo!!!joddelijoddeli laaaa!!!

tjipp och hajk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0