livet på en pinne.

heeeej alla härliga fisblekna vänner!

idag,lördag, är sundsvall 25 grader varmt I SKUGGAN!
INTE. ETT. MOLN. PÅ. HELA. HIMLEN. PÅ. HELA. DAGEN ! ! ! ! ! ! ! !

jag har bränt mitt arma skinn ända in till cellerna.
kanske inte så bra..skönt eller snyggt.
men jag är tillfresställd.

min hysteriska besatthet av sol har lagt sig.
jag har hälsat på mina håriga äsklingar (katterna) i juniskär.
jag har rakat av jonas håret. han blev fin.. het.. ja.. han blev ovanligt rå i sitt utseende.

vi gillar.

vi har lökat i solen, druckit kall öl och letat porer på varann hela dagen.

jag måste bara säga en sak till....också :

köttet ligger på grillen nu och dom små vindpustar havet ger mig kittlar mig bara.
lite lätt sådär.

jag Älskar mitt liv och alla som finns i det.

LIFE ON A STICK! hörrni..

life on A stick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0