nån som är sugen på jettan??

har precis sett klart på greys.

som alltid, varenda onsdag efter greys är mina ögon upppsvullda, röda av gråt och näsan snorfylld.
idag dog en liten flicka i hennes pappas armar. pappan grät.. så otroligt smärtsamt.
jag med. jag grät inte bara. jag hulkade.

det ska krävas mycket till att jag hulkar åt ett program som är påhittat OCH när jonas ligger i soffan bredvid.
greys är the only program.
jag älskar greys. ja.. så.. där var det sagt!

jag älskar greys!

jaja.. det var inte däför jag blev tvungen att skriva denna sena timme på dygnet. vi är alltså inne i den 22 timmen på dygnet. hehe.. jag borde redan sova.

men jag måste bara tipsa er om en pudding som finns att köpas för några päningar på blocket.
hon heter jetta och är född 1982. hon är bajsbrun med några rostfläckar men går som en klocka.
det viktigaste är väl att hon har blivit körd av självaste emma prim.
och eftersom emma prim är min kompis.. så ja... vad mer behöver jag säga.
köp den! jag har ju suttit i den!

HAHA HAHA!! åh.. gud vad jag skulle skriva sånt här om jag verkligen var kändis.
och lika helhjärtat driva med mig själv.

åh.. den dagen.. den dagen.

vill ni ha en bild påkändisåket? säg då till!

Kommentarer
Postat av: emma

heheheheheheeeee...imorron kl 10 åker sebbe ner och hämtar vrålåket...vi måste komma på ett namn...på lördag ska vi cruisa!pöss

2009-05-13 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0