fanfar!

godermorgen eder alla!

solen skiner idag.
tack lord!

ska ringa ett par föräldrar och hytta med näven.. medans jag säger orden hämta mig!nu!
jag och katterna borde få komma ut..
ska gå in stenhårt för en äkta bränna. med det vill jag mena stringbikini och topless.
helt klart min cup of tea.. OR NOT!





jaaa.. nån mer än jag som blir kär?

ska göra mig lite kaffe och ta några cheese balls.
bra frukost.. mmm..

förresten.. storhogna ser ut såhär... invändigt.









jaaa... näää.. borde ge mig ut i solen ..

Kommentarer
Postat av: Stinis

Men vilken djävulsk livsnjutare, jag lovar att om han kunde skulle han klappa sig själv på magen. Lilo ser likadan ut när hon sitter fast då brukar det även välla fram tre valkar, hon måste sitta så när hon ska tvätta sina private parts för annars kommer hon inte åt (det gör hon inte nu heller iofs, men hon kämpar på). Han är jävligt snygg iaf, en redig karl! :)

2009-05-06 @ 18:55:54
URL: http://paperdoil.blogg.se/
Postat av: Stinis

... alltså kissen fniss

2009-05-06 @ 18:56:40
URL: http://paperdoil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0