våldtäkts inlägget.

godmorgon idag.. igen.

idag sov jag ... hmm.. 11 timmar.
det här med att vara ledig kan jag faktiskt vänja mig vid.
känns helt okej liksom.

idag är första gången på tre dagar som jag vaknar utan att drömma om våldtäkter.
har varit lite smått knäckt och nojjig varenda morgon.
idag är jag bara.. ahhh..åh.

vad betyder egentligen det?

jonas kan inte fatta hur besatt jag är av att hela tiden referera till våldtäkt.
på fullt allvar.

när vi åkte till storhogna nämnde jag det 3 gånger i bilen.

åh titta jonas vad hemsk...
-vaddå?
värsta våldtäktssjön..

titta på han jonas..
han måste vara våldtäktsman eller hur?

du.. vilken liten stuga.. titta jonas!!

-mm..
nämen gud.. det ser precis ut som en våldtäkts-stuga dit alla äckliga våldtäktsmän i byn tar flickorna.
- men stina, seriöst!?
-ja?
våldtäkts-stuga?
-DU!.. det finns ..

ja.. jag är lite av LIVRÄDD att bli våldtagen.
vem är inte det ?
det märkliga med mig är att jag varenda dag tänker på det.
omedvetet.. eller medvetet.

läste i tidningen för en vecka sen om kvinnorna i kongo.
som lever i kriget i kongo.
var tredje kvinna i kongo har blivit våldtagen.

en kvinna blev gruppvåldtagen av 9 män som använde påkar och allt möjligt.
hon var gravid i sjunde månaden och hennes man fick titta på under hela tiden.
han frös bort sin fru efter det för han kunde inte se på henne.

en annan kvinna fick sin man torterad och dödad, sedan våldtog dom henne om och om igen bredvid hennes döda man.

VART NÅNSTANS ÄR DET RIKTIGT? MÄNSKLIGT?
jag är egentligen inte för dödsstraff men jag säger bara:

ett nackskott på var och en. rätt och slätt!
dom är inte värd att få en ny chans. dom sumpade den då dom skrattade och våldtog dessa kvinnor i timmar och dagar.

ja.. jag måste nog sluta tänka på våldtäkter .. men det är inte alltid så lätt när jag nästan varenda dag kan läsa om det i tidningen.
blir så otroligt upprörd.
vet inte hur många gånger jag gråtit när jag läst deras väldtäktshistorier.

kvinnor som blivit våldtagna och gått vidare.. det är det starkaste jag vet!
själv skulle jag ha gjort annorlunda.
vad jag vet nu iaf. 

ja men.. ja.. blev ett våldtäktsinlägg nu..
typiskt!

ska röja upp i vårt kärleksnäste och sen ska jag gå till agges grav.
det är verkligen på tiden.

må gott och ta hand alla! 
 


Kommentarer
Postat av: jenny w

Skönt att höra att det finns fler som har otäcka saker på hjärnan! Alltså jag tycker inte att det är bra, men det känns mindre ensamt. Själv har jag cancer på hjärnan; min största skräck är att drabbas av cancer och det blir lite av en hyskeriskt tanke som man mår apa av. Fy, hur blir man av med såna här manier..?

2009-05-08 @ 15:34:45
URL: http://jennynenny.blogg.se/
Postat av: Jamal

Maria visade mig din blogg och ditt inlägg om Loke. Nu pratar hon om att köpa katt igen :)



Hur som helst, Jag förstår varför du tänker som du gör om våldtäkt och kan bara säga att jag nyligen slutade läsa skit som aftonbladet. Varje gång man läser denna typ av tidningar så är det samma sak om och om igen man matas med. Bara en massa negativa nyheter som får en att må dåligt. Mitt tips: Ignorera alla negativa nyheter, eller sluta läs (vissa) dagstidignar helt och hållet. Man mår bara kass av det.



Hoppas allt är bra annars!



/Jamal



P.S. Kul katt, den där Loke.

2009-05-09 @ 23:20:57
Postat av: körven

Jamal: ja för Aftonbladet är sannerligen en tidning som skriver skit, alla hemskheter är skit så om man blundar riktigt hårt och håller tummarna hårdare, då!Då försvinner nog all skit.

2009-05-12 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0