ja till sol nej till danmark!

har slukat sushi med moder och dumpat av katter i juniskär.

i feel fine!

jag har solat kuvös och köpte till min egen förvåning en sån där liten kräm man ska smörja in sig med innan.
den funka!

luktar jenka.

jag låter mitt fettiga hår få vara ihoptrasslat på huvudet och låter jenkadoften ta över brändhud-doften.
jag vet inte.. men är det bara jag som skäms på vägen hem från solariumet?
man möter en person.. han/hon går förbi och jag tänker bara..
den vindsnurran som virvlar till när vi möts sugs en millisekund senare upp i ens näsborrar.
jag kanske känner en illa andedräkt eller nyköpt pizza..
men han/hon känner bränd hud med svett och kastar kanske pizzan runt hörnet pga tappad aptit.

jag vet inte.. är det bara jag?

jag har förövrigt fått reda på varför jag aldrig i hela mitt liv skulle äta danskt kött.
jo, sen barnsben har jag fått veta att danskt kött . NEJ!
inte äta stina.. fyy!
ungefär lika dåligt som att äta gul snö när jag var liten.
det tog mig flera år att lära jonas detsamma.

iaf.. ingen har väl missat grisarna i danmark? som lever för jävligt på ytor dom inte ens kan vända sig på.
dom piskas med rör in i slaktbilarna och behandlas helt .. för jävligt helt enkelt!

till sitt försvar har ordförandet í grisproducenten sagt.

du, jag har inte flera tusen grisar för att klia dom under hakan och gulla med dom.
jag har dom för att tjäna pengar, såklart!

är det bara jag eller blir nån annan sugen på att använda "the guns" ??

oj. måste bege mig. ska ut till klingsta och käka pastasallad med some girls.

må väl!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag skäms också av någon konstig anledning då jag har solat...skumt!



Ja stackars små griseknoar... Man kan ju tjäna pengar på som och behandla dom riktiga djur istället för köttstycken.

2009-05-27 @ 18:27:58
URL: http://tessani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0