hej!

hej alla readers!

solen är strålande idag och vi cabbade ut till bunsta.
såklart fanns det enda molnet på himmlen i bunsta.. typ.. så vi blev aldrig stekta!

this obcession with sun!!

ska överraska världen med att göra pommes, kabanoss, majskolvar och bea nu.
heeelt för mig själv.
jag behöver inte ens säga vart jonas. ni fattar!

på stan och shoppar kläder.

höhö..

jag ska glädja mig själv med att betala räkningar, byta sänglakan och antagligen gå ner på stan och fika ikväll.
vi kom fram till att det var säkert ett halvår sen vi var på stan.

känner mig för övrigt ovanligt sexig idag.


pillar naveludd och datar. två av mina favoriter här i livet.

livet på en pinne med pinnen är också en favorit.

och majskolvar med smör och salt.

och hockeypulver.

ja.. gott folk.
ska väl vika tvätt nu. känns otroligt underbart när 90 procent är jonas crosskläder.

känns verkligen som att det är mitt ansvar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0