jag, jonas och the green 2,2 mile.

hej!

vår dejt höll i sig ända till idag.
idag har vi cyklat 2,2 mil... hörrni!!?? MIL snackar jag nu.
pappas räknare på cykeln fick mig att gå igång.

först till bergafjärden. stannade där för en fika.




cyklade sen in till bommen. drog ett frivarv i bommen och tricka och heelkicka på alla farthinder.
här snackar vi coola personer alltså. hörrni!? 
köpte sen med oss en pizza.
vinkade nonchigt undan min största rädsla (höjd) och tillät jonas lura ut mig på järnvägsspåret över ljungan.
sprang med gråten i halsen, blundades pga av höjden över bron... med cykeljäveln.




det var högt!



svålade och  sökte fisk ett tag. cyklade sen vidare.. mjösund..minneslunden.. kvissle.. mjukglass.

sol.

sen tillbaka till juniskär. stanna hos tessan ett slag och skröt om mina 2.2 mil.
hon log med mig. skrattade en aning. jag tror nästan hon skrattade ÅT mig .. 
åt mina heelkickar och stegringar.

nä. nu ljög jag. det är bara jonas som kan stegra med cykeln. ÄN.. hörrni.. ÄN ja.. ! 

fyra timmar senare var vi hemma igen.

iaf.





pussade mina barn hejdå och körde sedan ut till svärföräldrarna.
åt upp oss några kilo och dumpade säkert några i toan också..
sitter hemma nu. klockan är snart 23.. känner mig bränd. både på huden och inombords.

det här var fan vatten över huvudet, tänker jag.
medans jonas sitter bredvid och säger : såna här helger..när man bara slappar borde bli oftare.

ja, det är ju våra olikheter som gör oss.. perrrr fekta!

hög femma!





ps: körsbärsträden blommar. vi vet ju alla vad det betyder. öl dricker man hädanefter på uteserveringar.

Kommentarer
Postat av: maia

Men vad mysigt ni haft det! Själv satt man på ett tåg och måde illa i 7 timmar!!=)



KUl att få träffa dig i helgen, ha det nu så gott, nästa gång vi ses är det verkligen slutskedet!!



Pusss

2009-05-18 @ 13:27:29
Postat av: Therese

hahaha klart jag skrattade åt dig=)

men det lät som att ni hade det riktigt mysigt. Kvalitetstid för varandra är viktigt.

2009-05-21 @ 11:18:26
URL: http://tessani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0