chrille på radion!

snart är det batteri-bytar-dag.

dom snackar om det på lokalradion. man kan tycka att det är helt jävla oväsentligt.
vart är farbrorn med dalmål och röd halsduk. min pappa!

väntaaa.... nu kommer han!!!!

man blir nästan lite stolt nu.
han sitter alltså i skrivande stund nere på stan i en radiostudio.
han har förmodligen eau de cologne på sig för första gången på några år och den röda halsduken sitter där den ska. ingen tvekan om det.
nu när jag tänker efter undrar jag om han duschar med den.
när såg jag honom sist utan den? 

joo.. i våras när vi var i italien. då hade han inte den .. eller?

måste säga att han sköter sig bra. 
ska lyssna vidare nu.. känner att den här dagen kommer bli så bra!
ikväll blir det fredagsmys..  kanske skulle ta med katterna till juniskär.
har bråkat med loke halva natten. han tycker det är fullt normalt att gömma tussen under mitt täcke, under min rumpa. har vaknat säkert 10 gånger av en blöt nos som gruffar och knuffar på rumpan.

ha en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0