suck.






10 kilo katt på magen.
känns skönt nu i lingontider.
känns underbart i dessa ensamma tider.

den här meningen ensam är starkast.. vilket jävulskt bullshit!
säger folk så.. och menar det? 
 
rent logiskt så blir ju ett piano lättare om nån annan hjälper mig bära det!
rent logiskt så blir man väl starkare ihop.. både fysiskt och psykiskt ?

ja.

jo.

annars då? hur mår jag?
jo tack.. jag fryser. jag har mens. jag är trött Och jag är ensammen.

ps: måste man köpa en julgran?
kan man inte bara köpa en gran?

ha.ha.


Kommentarer
Postat av: jonas

hej baby blev för sent för att ringa dig i dag.. ringer i morgon!! skulle skriva till dig igår men de blev nått fel så allt försvan och jag orka inte skriva om allt!!

synd jag inte kan vara hemma med dig nu.. så slipper du iaf känna sig ensamm.. har inget att göra på dagarna typ.. så jag visade din blogg för några där så nu måste du börja översätta till engelska(franska) så dina fans här förstår:P dom gillade bilderna från järvzoo iaf!! iaf jägaren!!

diggade även bilen:P chefens fru hade också en minicooper.. puss puss så länge!!

ps i morgon skulle vi nog ner på stan så jag får se montreal!! kanske måste jobba i helgen så de blir av..

pss kolla in xtown.ca ligger alldeles brevid om de fanns tid kanske vi skulle hinna dit!! 3 utomhusbanor och en innomhus...

2009-11-26 @ 00:48:38
Postat av: maijsan

ja jag kan inte annat än hålla med dig... "ensam är stark" Släng dig i väggen!! ;)

2009-11-26 @ 09:35:27
URL: http://mmmaijsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0